+48 692 942 561 (10:00-15:00, pon-pt)
Zioła, Suplementy Diety, Kosmetyki Naturalne – Sklep Internetowy Biosuplementacja.pl
Wysyłka zagraniczna

Regulamin korzystania ze sklepu internetowego biosuplementacja.pl

Regulamin obowiązujący od dnia 1.01.2023 r.

Serwis www.biosuplementacja.pl jest sklepem prowadzącym sprzedaż wysyłkową za pośrednictwem sieci Internet. Naszym celem jest stworzenie sklepu internetowego, umożliwiającego Państwu zakupy w dowolnym miejscu i czasie. W swojej ofercie proponujemy Państwu szeroki asortyment suplementów diety oraz kosmetyków w konkurencyjnych cenach i atrakcyjnych promocjach. Przed skorzystaniem z serwisu biosuplementacja.pl koniecznym jest zapoznanie się z poniższym regulaminem korzystania z usług. Regulamin obowiązujący od dnia 25 maja 2018 roku w związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”),

 

§1

Zamówienia

 

1. Przed rozpoczęciem korzystania z platformy internetowej www.biosuplementacja.pl prowadzącej działalność handlową należy zapoznać się z niniejszym Regulaminem.

 

2. Składanie zamówienia odbywa się przez 24h na dobę po wyborze artykułów z oferty sklepu znajdujących się na stronie www.biosuplementacja.pl poprzez wypełnienie formularza zamówień. Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy oraz metody płatności, zgodnie ze wskazaniami w formularzu zamówienia.

 

3. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w przypadku gdy produkt został wycofany ze sprzedaży na terenie Polski.

 

4. Przygotowanie do wysłania zamówienia następuje po prawidłowo wypełnionym i wysłanym formularzu, po czym Zamawiający otrzymuje potwierdzenie zamówienia wysłane z serwisu www.biosuplementacja.pl

 

5. Odbiór zamówień przez Klienta lub upoważnione osoby odbywa się od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone w sobotę, niedzielę i święta są realizowane w następny dzień roboczy.

 

6. Czas realizacji zamówień sklep wykonuje bez zbędnej zwłoki do 5 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty na konto.

 

7. Sklep wysyła e-mail na adres podany w formularzu przez Klienta:

- po złożeniu zamówienia na www.biosuplementacja.pl z informacją o zamówieniu

z numerem zamówienia,

- z informacją o zaksięgowaniu wpłaty i przyjęciu do realizacji złożonego zamówienia,

- z informacją o zrealizowaniu zamówienia (potwierdzenie nadania przesyłki).

 

8. Koszty dostawy pokrywa Klient i są one zgodne z obowiązującym cennikiem. Jeżeli jednak wartość zamówionych produktów przekroczy 399 zł w przypadku przesyłki do 30 kg i Klient wybierze jako formę zapłaty przelew, płatność poprzez PayU, koszty przesyłki nie są naliczane (nie dotyczy zamówień zagranicznych, gdzie koszty dostawy ustalane są indywidualnie). Zamówienia dostarczane są do Klienta przesyłką kurierską DPD, przesyłką pocztową priorytetową lub za pośrednictwem Paczkomatów InPost. Przy wyborze przesyłki „za pobraniem”, do wartości całego zamówienia doliczona zostanie kwota 4,00 zł (kurierska DPD). Możliwy jest również odbiór osobisty w wybranym punkcie odbioru paczek DPD Pickup. Dla wszystkich przesyłek obowiązują limity wagowe: InPost do 25,00kg, przesyłka kurierska DPD do 30,00 kg oraz przesyłka do odbioru w wybranej placówce DPD do 30 kg.

 

9. Sklep zastrzega sobie prawo do obciążenia klienta wyższymi kosztami dostawy w przypadku przekroczenia limitu wagowego.

 

10. W stosunku do produktów niewymagających szczególnych warunków przechowywania i transportu istnieje możliwość wysyłki towaru za pośrednictwem usługi Paczkomaty InPost z uwzględnieniem postanowień powyższego regulaminu oraz regulaminu usługi Paczkomaty Inpost dostępnym pod linkiem http://paczkomaty.pl/pl/cenniki-i-regulaminy.

 

 

KURIER DPD

Przedpłata na konto, karta, PayPal - 17,90 zł

Pobranie - 20,90 zł

Wartość zamówienia powyżej 399 zł do 30 kg - 0,00 zł

Wartość zamówienia powyżej 399 zł opcja za pobraniem do 30 kg – 6,00 zł

DPD Pickup - odbiór w pumckie do 30kg - 12,90 zł

PACZKOMATY

Przedpłata na konto, karta, PayPal – 12,90 zł

Wartość zamówienia powyżej 399 zł – 0,00 zł 

INPOST KURIER

Przedpłata na konto, karta, PayPal - 14,99 zł

Pobranie - 17,99 zł

Wartość zamówienia powyżej 399 zł do 30 kg - 0,00 zł

Wartość zamówienia powyżej 399 zł opcja za pobraniem do 30 kg – 3,00 zł

POCZTA POLSKA

Wartość zamówienia powyżej 399 zł – 0,00 zł

Pocztex Kurier 48 - Przedpłata na konto - 13,90 zł

Pocztex Kurier 48 - Pobranie - 15,90 zł

ORLEN PACZKA

Przedpłata na konto, karta, PayPal – 11,90 zł

Wartość zamówienia powyżej 399 zł – 0,00 zł 

 

LIMITY WAGOWE

Waga przesyłki

Przesyłka kurierska DPD do 30,00 kg

Paczkomaty do 25,00 kg

Inpost kurier do 25,00 kg

Odbiór w punkcie odbioru DPD Pickup do 30,00 kg

Odbiór w placówce Poczty Polskiej do 30,00 kg

Orlen Paczka do 25,00 kg

Zamówienia o wartości powyżej 399 zł są dostarczane przesyłką kurierską DPD ( do 30kg o wymiarach maksymalnych: wysokość + szerokość + długość ≤ 300 cm) lub do paczkomatów InPost (do 25 kg o wymiarach maksymalnych: wysokość - 41 cm, szerokość - 38 cm, długość - 64 cm) oraz Inpost kurierem ( do 25kg o wymiarach maksymalnych: wysokość + szerokość + długość ≤ 300 cm). Możliwy jest również odbiór osobisty w wybranym punkcie odbioru paczek DPD Pickup (przesyłka do 30 kg) oraz w placówce Poczty Polskiej i Orlen punkcie.

 

11. Sklep zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta kosztami transportu zamówienia w przypadku nieudanej próby dostarczenia z winy Klienta: błędnego podania adresu, kodu pocztowego, nieodebrania przesyłki w terminie lub odmowy odbioru zamówionego produktu.

 

12. Klient ma prawo do anulowania transakcji bez podania przyczyny, lecz powiadamia niezwłocznie o tym fakcie sklep telefonicznie lub e-mailem. Otrzymanie odpowiedzi na email z informacją o potwierdzeniu i przyjęciu rezygnacji przez sklep jest równorzędny z anulowaniem transakcji.

 

13. Umowa sprzedaży zawierana jest na okres minimum 7 dni. Klient, który nie wpłacił za zamówienie otrzymuje po 14 dniach od złożenia zamówienia informację, że jest ono anulowane, bez obciążania Klienta jakimikolwiek kosztami. Anulowane zamówienie może być zrealizowane po konsultacji ze sklepem.

 

14. Wszystkie zamówienia są przygotowywane do wysyłki jedynie przez wykwalifikowany personel sklepu.

 

15. Każdorazowo otrzymując zamówienie Kupujący powinien sprawdzić czy opakowanie nie jest uszkodzone i czy zawiera wszystkie zamówione produkty pod względem ilościowym jak i jakościowym. O zaistniałych nieprawidłowościach Kupujący niezwłocznie powinien poinformować sklep.

 

16.  Klient może składać zamówienia w sklepie biosuplementacja.pl za pośrednictwem telefonu w godzinach i dniach wskazanych na Stronie Internetowej Sklepu.

Klient składający zamówienie za pośrednictwem telefonu, wykorzystuje do tego numer telefoniczny:
692 942 561. Podczas rozmowy telefonicznej Klient wskazuje nazwę Towaru spośród Towarów znajdujących się na Stronie Internetowej Sklepu, ilość Towaru jaką chciałby zamówić oraz określa sposób i adres Dostawy oraz formę płatności, a także wskazuje, wedle wyboru, swój adres poczty elektronicznej albo adres korespondencyjny w celu potwierdzenia przez Sklep treści proponowanej umowy oraz potwierdzenia zamówienia – w razie gdyby doszło do zawarcia Umowy sprzedaży pomiędzy Klientem, a Sklepem. Każdorazowo podczas rozmowy telefonicznej, Sklep informuje Klienta o cenie łącznej wybranych Towarów oraz łącznym koszcie wybranego sposobu Dostawy, a także o wszystkich dodatkowych kosztach jakie Klient zobowiązany byłby ponieść, gdyby doszło do zawarcia Umowy sprzedaży.

Po zawarciu Umowy sprzedaży za pośrednictwem telefonu, Sklep prześle na Trwałym nośniku, na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej lub korespondencyjny informację zawierającą potwierdzenie warunków Umowy sprzedaży. Potwierdzenie zawiera w szczególności: określenie Towaru będącego przedmiotem Umowy sprzedaży, jego cenę, koszt Dostawy i informację o wszelkich innych kosztach jakie Klient zobowiązany jest ponieść w związku z Umową sprzedaży.

 

17. Przedstawiona oferta sklepu nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

 

18. Promocje dostępne w ramach serwisu www.biosuplementacja.pl nie łączą się z innymi akcjami promocyjnymi.

 

19. Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie - ZGODA

 

§2

Płatności

 

1. Płatności można dokonywać w PLN poprzez:

a) Przelew bankowy

Nr konta i dane dla przelewów w PLN:

28 1090 2705 0000 0001 2183 9495

PHARMGLO GŁOWACCY SJ

ul. ROKICIŃSKA 124

95-020 ANDRESPOL

 

b) przy odbiorze towaru - opcja za pobraniem,

c) przy pomocy karty kredytowej za pośrednictwem PayU,

d) płatności online poprzez serwis PayU.

e) w przypadku płatności za zamówienia składane spoza Polski, koszty prowizji bankowych i wszelkich innych opłat związanych z wykonaniem zapłaty za zamówienie obciążają Klienta. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, dla którego Klient wskazał sklep jako ponoszącego koszty w/wym. prowizji i opłat. W takim przypadku sklep zwróci Klientowi zaksięgowaną na swoim rachunku kwotę za przedmiotowe zamówienie, pomniejszoną o koszty wszelkich prowizji i opłat, jakie poniosła w związku z dokonaniem tego zwrotu. Zwrot kwoty określonej w zdaniu poprzednim nastąpi w ciągu 7 dni roboczych na konto, z którego wpłata została wykonana lub na adres nadawcy w przypadku opłat wnoszonych w inny sposób niż przelew bankowy.

f) płatności online poprzez serwis PayPal z dopłatą 3% do wartości zamówienia (+3%)

 

§3

Zwroty

 

1. Zwroty są rozpatrywane zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014r. poz. 827)

 

2. Klient, który zawarł umowę może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy (art. 34 ust. 2 w zw. Z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta). Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów (art. 33 powyższej ustawy).

 

3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

a) dla umowy polegającej na wydaniu rzeczy – od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik,

b) w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,

c) w przypadku umowy, która  polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;

 

4. Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. W celu odstąpienia od umowy i anulowania transakcji, klient powiadamia niezwłocznie o tym fakcie Sklep telefonicznie (lub faksem) i e-mailem. Sklep niezwłocznie przesyła konsumentowi wiadomość e-mail z potwierdzeniem otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Umowę taką uważa się za niezawartą. 

Oświadczenie, o którym mowa powyżej, można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do Regulaminu, dostępny na dole strony.

  

5. Sklep niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.

 

6. Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że strony porozumiały się co do innego sposobu zwrotu, który nie wiąże się dla konsumenta z żadnymi kosztami.

 

7. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

a. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

 

§ 4

Reklamacje

 

1. Wobec klientów będących przedsiębiorcami sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady rzeczy sprzedanej, na zasadach określonych w art. 556 i kolejnych Kodeksu cywilnego.

 

2.Wobec klientów będących konsumentami i przedsiębiorcami na prawach konsumenta sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową na zasadach określonych w rozdziale 5a ustawy o prawach konsumenta.

 

3.Podstawę reklamacji konsumenckiej stanowi niezgodność towaru z umową, w rozumieniu 43b ust. 1 i 2 ustawy o prawach konsumenta.

 

4.Sklep jest zwolniony od odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową, jeżeli Klient, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha towaru odbiega od wymogów zgodności z umową oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy towaru. 

W tym celu zaleca się by sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie nosi ślady uszkodzenia lub, gdy taśmy są zerwane zaleca się w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się ze Sklepem w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.

 

5. W pozostałych przypadkach reklamacje mogą być przesyłane:

a) pocztą elektroniczną na adres: kontakt@biosuplementacja.pl

b) listem poleconym na adres: Biosuplementacja.pl, ul. Rokicińska 124, 95-020 Andrespol

c) oraz telefonicznie: +48 692 942 561 od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 - 15.00

 

6. W oświadczeniu dotyczącym reklamacji Klient powinien wskazać:

a. informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady,

b. żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową poprzez wymianę produktu lub oświadczenie odstąpieniu od Umowy Sprzedaż; oraz

c. dane kontaktowe składającego reklamację.

Lub posłużyć się formularzem, którego wzór stanowi załącznik do Regulaminu, dostępny na dole strony.

 

7.W toku reklamacji Klientowi (konsumentowi) przysługuje uprawnienie:

- naprawy produktu,

- wymiany produktu.

 

8.Sklep może dokonać wymiany, gdy Klient żąda naprawy, lub Sklep może dokonać naprawy, gdy Klient żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sklepu. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sklepu, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.

 

9.Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient (konsument) może żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, gdy:

  1. sprzedający odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową w drodze naprawy, wymiany lub w rozsądnym terminie;

  2. brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że sprzedający próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;

  3. brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w § 4 pkt 7 niniejszego Regulaminu;

  4. z oświadczenia sprzedającego lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta (konsumenta).

Klient (konsument) nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny.

 

10. W przypadku reklamacji produktów należy odesłać go w stanie nienaruszonym (w nieuszkodzonym opakowaniu i bez śladów użytkowania) wraz dowodem zakupu. Wymiana towaru następuje po uznaniu reklamacji przez Sklep w okresie 7 dni oraz w tym terminie następuje wysłanie nowego towaru lub zwrot równowartości towaru w sposób odpowiadający sposobowi dokonanej uprzednio zapłaty.
 

11.Koszty przesyłki (zwrotu towaru) oraz koszty ponownego wysłania wadliwego produktu ponosi Sklep. 

 

12.Sklep zobowiązuje się do poinformowania Klienta o sposobie załatwienia reklamacji w terminie 7 dni od daty jej złożenia. W szczególnie uzasadnionych przypadkach zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta termin ten może zostać wydłużony do 14 dni, o czym Klient będzie poinformowany przez Sklep przed jego upływem z podaniem przyczyn jego wydłużenia.

 

 

§ 5

Postanowienia ogólne

 

1. Serwis www.biosuplementacja.pl jest własnością spółki:

PHARMGLO Głowaccy Sp. J., z siedzibą w Andrespolu, zwanej dalej Spółką o numerze NIP 728-22- 90-135 i numerze REGON 472244140.

 

2. Umowa sprzedaży zawierana pomiędzy Zamawiającym zwanym dalej Klientem, a sklepem dotyczy sprzedaży produktów dopuszczonych do obrotu na terytorium Polski, posiadających odpowiednie atesty i zezwolenia, wymagane przepisami prawa oraz nabytymi od uprawnionych podmiotów zgodnie z obowiązującymi przepisami w Polsce.

 

3. Podstawą do realizacji zakupów w serwisie www.biosuplementacja.pl jest prawo polskie i unijne: Ustawa o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną (Dz.U. 2002, nr 144, poz. 1204).

 

4. Sklep gwarantuje, że oferowane produkty przechowywane są zgodnie z wszelkimi wymogami gwarantującymi zachowanie wszelkich wymagań jakościowych wymaganych przez odpowiednie inspektoraty i producenta.

 

5. Sklep dokłada wszelkich starań, aby zdjęcia i opisy produktów prezentowane na stronie internetowej www.biosuplementacja.pl odpowiadały produktom dostępnym w sprzedaży, mogą się one jednak od siebie różnić. Zdjęcia i opisy produktów oferowanych w sklepie internetowym służą celom informacyjnym. Opisy produktów, w szczególności ich właściwości, wielkości opakowania i działanie pochodzą od producentów lub importerów. W razie wątpliwości klient może skontaktować się ze sklepem za pośrednictwem poczty elektronicznej email: kontakt@biosuplementacja.pl. Czas oczekiwania na odpowiedź nie dłuższy niż jeden dzień roboczy.

 

6. Jeśli Klient ma wątpliwości, czy wybrany przez niego produkt jest dokładnie tym, który zamierzał kupić lub który będzie najbardziej odpowiadał jego potrzebom i wymaganiom, może zadzwonić do sklepu, zanim dokona zakupu. Uprawnieni pracownicy doradzą Klientowi, czy jego wybór jest słuszny. Sklep dołoży wszelkich starań, aby Klient był zadowolony zarówno z zakupionego produktu, jak i z samych zakupów. Sklep odpowiada na pytania Klientów w godzinach 10.00-15.00 w dni powszednie.

 

7. Materiały znajdujące się na stronach internetowych www.biosuplementacja.pl mają charakter wyłącznie informacyjny. Opisy produktów, a zwłaszcza ich właściwości, wielkości opakowania i działanie pochodzą od producentów lub podmiotów odpowiedzialnych.

 

8. Ceny wszystkich prezentowanych produktów w ofercie sklepu są cenami detalicznymi brutto wyrażonymi w złotych polskich. Zamieszczona oferta wraz z podanymi cen « wróć

Kategorie